Strona główna » Warunki sprzedaży wózków widłowych
- TM Service Sp. Z o.o. gwarantuje bezpłatny dojazd, robociznę oraz bezpłatne usunięcie wad fizycznych, które zgłoszone zostały w okresie gwarancji. Zgłoszenie wady powinno nastąpić nie później niż w terminie 7 dni od daty ujawnienia wady.
- TM Service Sp. Z o.o jest zobowiązany do usunięcia wad fizycznych urządzenia, o ile zostały one zgłoszone terminowo i w okresie odpowiedzialności TM Service Sp. Z o.o. z tytułu gwarancji.
- TM Service Sp. Z o.o zapewnia serwis gwarancyjny z czasem reakcji 48 godzin w dni robocze, a czas usunięcia usterki nie dłuższy niż dwa tygodnie.
- TM Service Sp. Z o.o ma prawo decydować o wymianie części uznanej za wadliwą bądź jej naprawie. Wymienione wadliwe części i zespoły stają się własnością TM Service Sp. Z o.o..
- Z gwarancji wyłączone są:
- Czynności konserwacyjne: gwarancja nie obejmuje przeglądów okresowych, wymiany lub regeneracji zużytych i uszkodzonych części eksploatacyjnych (tj. żarówki, przewody hydrauliczne, widły, łańcuchy, sworznie i tuleje łączne, ślizgi, rolki, okładziny hamulcowe, opony, szyby, paski klinowe, i inne elementy eksploatacyjne); wszelkiego rodzaju regulacji, usuwania awarii urządzenia na wezwanie klienta, ubezpieczenia przed mechanicznym uszkodzeniem urządzenia, regularnych i wyznaczonych przez producenta inspekcji i prac konserwacyjnych, które leżą w gestii Użytkownika.
- Czynności gwarancyjne: niniejsza gwarancja nie obejmuje awarii i uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy, uszkodzeń wynikających lub spowodowanych korozją, osadami lub użytkowania urządzenia w niewłaściwych warunkach chemicznych i atmosferycznych; uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania urządzenia (m. in. przeciążenia lub uszkodzenia mechaniczne, nieprawidłowy montaż lub modyfikacja zespołów urządzenia, używanie nieoryginalnych części zamiennych oraz nieużywanie zalecanych przez producenta smarów, olejów bądź paliwa.
- Uszkodzenia wynikłe wskutek nieprzestrzegania zaleceń zawartych w instrukcji obsługi, np.: wskutek beztroskiego używania, stosowania części i materiałów niedozwolonych przez producenta, oddziaływania czynników atmosferycznych i środowiska, przeciążenia, montażu obcego wyposażenia.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają, jeżeli Użytkownik:
– eksploatuje pojazd niezgodnie z jego przeznaczeniem ( np.: jako pojazd holujący / ciągnący),
– nie wykona w terminie choćby jednego okresowego przeglądu w serwisie TM Service Sp. Z o.o
– dokona choćby jednej naprawy poza serwisem TM Service Sp. Z o.o
- Gwarancja nie obejmuje naprawiania szkód (w tym utraconych korzyści) pośrednio lub bezpośrednio wynikających z wad urządzenia takich jak koszty transportu, wynajmu urządzeń zastępczych itp. jak również nieosiągniętych przychodów.
- Firma TM Service Sp. Z o.o nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w okresie gwarancji z winy użytkownika tj. spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, celowym działaniem, wandalizmem, bądź za szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku tych działań. W każdym z tych przypadków firma TM Service Sp. Z o.o sporządza protokół, który zostaje niezwłocznie przekazany użytkownikowi. Protokół stanowi podstawę do odstąpienia od naprawy gwarancyjnej. Powody muszą być jasno i jednoznacznie udokumentowane. Koszty napraw w tych przypadkach zostaną rozliczone zgodnie z punktem 12 niniejszych warunków gwarancji, serwisu i użytkowania.
- Firma TM Service Sp. Z o.o zastrzega sobie prawo wyłączności napraw gwarancyjnych, czynności serwisowych i konserwacyjnych będących warunkiem udzielonej gwarancji.
W przypadku wystąpienia awarii sprzętu kontaktować się w następujący sposób:
– e-mail mariusz@tmservice.pl
– osoba kontaktowa – Mariusz Zatka tel. Kom 790770557
- Dla wszystkich czynności odpłatnych wynikających z niniejszej umowy stawka firmy TM Service Sp. Z o.o wynosi 140,00 zł netto za roboczogodzinę, koszty dojazdu 50 zł netto, części zamienne w cenach rynkowych.
- Postanowienia ogólne:
- Ustne oświadczenia przedstawicieli TM Service Sp. Z o.o są wiążące tylko w przypadku ich pisemnego potwierdzenia.
- Przeniesienie jakichkolwiek praw lub obowiązków przez Użytkownika na osobę trzecią może nastąpić tylko za pisemną zgodą TM Service Sp. Z o.o. TM Service Sp. Z o.o jest uprawniony do przeniesienia wszystkich praw lub obowiązków z niniejszej gwarancji na osobę trzecią bez zgody Kupującego.
- Nieważność lub bezskuteczność jednego z postanowień niniejszych Ogólnych Warunków Gwarancji nie narusza ważności lub skuteczności innych postanowień niniejszych Ogólnych Warunków Gwarancji. W takim wypadku w miejsce nieważnych lub bezskutecznych postanowień znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy prawa.
- Podział Ogólnych Warunków Gwarancji na artykuły i używanie tytułów ma jedynie informacyjne znaczenie i nie ma wpływu na ich wykładnie.
- Wszelkie przewidziane w niniejszych Ogólnych Warunkach Gwarancji zawiadomienia lub oświadczenia wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej.
- Kwestie sporne:
- Wszelkie kwestie sporne pomiędzy TM Service Sp. Z o.o a Kupującym będą rozwiązywane na drodze polubownej.
- W przypadku nierozwiązania sporu na drodze polubownej, do jego rozwiązania właściwym będzie Sąd siedziby firmy TM Service Sp. Z o.o.
- Kupujący oświadcza, iż zapoznał się z Ogólnymi Warunkami Gwarancji i w pełni je akceptuje.